mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ها جدید و خوب دنیا با کیفیت عالی بهمراه متن آهنگ

mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ها جدید و خوب دنیا با کیفیت عالی بهمراه متن آهنگ

دانلود آهنگ،دانلود آهنگ رپ،دانلود آهنگ حمید صفت،دانلود آهنگ ماکان بند،دانلود آهنگ جدید شادمهر،دانلود آهنگ ابی،دانلود آهنگ سیروان خسروی،دانلود آهنگ زانیار خسروی،دانلود آهنگ اشوان،دانلود آهنگ،دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ عاشقانه،دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ جدید باران به نام پرسه

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید باران به نام پرسه

Download New Song By Baran Called Parse On 

دانلود آهنگ جدید باران به نام پرسه



دانلود 320


دانلود 128

دیدگاه
نظر شما درباره این مطلب چیست؟
ارسال نظر

متن آهنگ باران به نام پرسه

پرسه تو کوچه تو حال و هوات
منو بغض شبو تو و جا زدنت
دوباره توهم اون تب نفسات
بی‌ هوا میریزه دلم کسی‌ مثل تو صدام بزنه
یه حسو یه حال عجیب میگن که جهان تو دست من
عشق من همش صدات میپیچه تو گوشم
تورو سردم که میشه میپوشم
عطر تو پر میشه تو آغوشم
به خدا عشق من همش صدات میپیچه تو گوشم
تورو سردم که میشه میپوشم
عطر تو پر میشه تو آغوشم
تا وقتی‌ هر شب تو فکرم قدم میزنی‌
این عشق نمیشه که از دلم بکنی
واست دیوونه تر از همیشم
نخواه من ازت که دست بکشم
تا ابد کسی‌ نمیاد جز تو به چشم
عشق من همش صدات میپیچه تو گوشم
تورو سردم که میشه میپوشم
عطر تو پر میشه تو آغوشم
به خدا عشق من همش صدات میپیچه تو گوشم
تورو سردم که میشه میپوشم
عطر تو پر میشه تو آغوشم

دانلود آهنگ جدید باران به نام پرسه با لینک مستقیم
تا وقتی‌ هر شب تو فکرم قدم میزنی‌
این عشق نمیشه که از دلم بکنی
نخواه من ازت که دست بکشم
تا ابد کسی‌ نمیاد جز تو به چشم
تورو سردم که میشه میپوشم

  • raj king

باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی