mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ها جدید و خوب دنیا با کیفیت عالی بهمراه متن آهنگ

mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ها جدید و خوب دنیا با کیفیت عالی بهمراه متن آهنگ

دانلود آهنگ،دانلود آهنگ رپ،دانلود آهنگ حمید صفت،دانلود آهنگ ماکان بند،دانلود آهنگ جدید شادمهر،دانلود آهنگ ابی،دانلود آهنگ سیروان خسروی،دانلود آهنگ زانیار خسروی،دانلود آهنگ اشوان،دانلود آهنگ،دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ عاشقانه،دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ جدید مروارید به نام سر به راه با لینک مستقیم

Download New Song By Morvarid Called Sar Berah With The Quality Of 128 And 320

دانلود آهنگ مروارید سر به راه

دانلود آهنگ مروارید سر به راه

دانلود آهنگ با کیفیت 320 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن موزیک

مغروری و خواستنی بگو که ماله منی

اگه زحمت نمیشه پیش من باش همیشه

من که سر به راهتم میخ کوبه نگاهتم

توی یه چشم بهم زدن رفتی توی قلب من

به تو که هیچوقت نه نمیگم

تو عشقمی من چی بگم

من هستم باتو فقط باش

می خوام این عشقو دیگه ازت

یکی هست میگه فقط

که تویی همه دنیام

به تو که هیچوقت نه نمیگم

تو عشقمی من چی بگم

من هستم باتو فقط باش

می خوام این عشقو دیگه ازت

یکی هست میگه فقط

که تویی همه دنیام

جذاب تو دل برو از کنار من نرو

یه نگاهت واسه من همه چیزم واسه تو

با تو احساسی شدم عاشق خاصی شدم

تا همیشه من و تو بی خیال همه شو

به تو که هیچوقت نه نمیگم

تو عشقمی من چی بگم

من هستم باتو فقط باش

می خوام این عشقو دیگه ازت

یکی هست میگه فقط

که تویی همه دنیام

به تو که هیچوقت نه نمیگم

تو عشقمی من چی بگم

من هستم باتو فقط باش

می خوام این عشقو دیگه ازت

یکی هست میگه فقط

که تویی همه دنیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی