mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ها جدید و خوب دنیا با کیفیت عالی بهمراه متن آهنگ

mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ها جدید و خوب دنیا با کیفیت عالی بهمراه متن آهنگ

دانلود آهنگ،دانلود آهنگ رپ،دانلود آهنگ حمید صفت،دانلود آهنگ ماکان بند،دانلود آهنگ جدید شادمهر،دانلود آهنگ ابی،دانلود آهنگ سیروان خسروی،دانلود آهنگ زانیار خسروی،دانلود آهنگ اشوان،دانلود آهنگ،دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ عاشقانه،دانلود آهنگ غمگین

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

بیوگرافی کامل علی لهراسبی

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ب.ظ

در این پست قصد دارم به معرفی علی لهراسبی و آثاری که او تا به الان ساخته بپردازم. در ادامه هم یک منبع بسیار خوب برای دانلود دانلود آهنگ جدید این خواننده پاپ معرفی خواهم کرد.

 

بیوگرافی علی لهراسبی

بیشتر ما با آهنگ های علی لهراسبی خاطر داریم و بار آنها را گوش کرده ایم. اما شاید کمتر افرادی باشند که زندگی قبل از شهرت او را بدانند. علی لهراسبی در تاریخ 20 فروردین 1349 در شهر تهران بدنیا آمده است و در ابتدا نواختن پیانو را نزد مهرداد تاج کریمی آموخته است. او بعد از آموختن پیانو به فعالیت در زمینه آهنگسازی برای کودکان و نوجوانان پرداخت و در یک گروه دانشجویی عضو شد. او در سال 1379 تعدادی از آهنگ هایش را برای صدا و سیما فرستاد و مدتی بعد تایید شد. او همکاری با صدا و سیما را در آن سالها شروع کرد و تیتراژ سریال «کلبه سپید» اولین اثر او برای این بخش بود.

بعد از آن علی لهراسبی قدمی دیگر به سمت جلو برداشت و برای بهتر شدن کار خود شروع به یادگیری سلفژ و تئوری موسیقی نزد محمدرضا صادقی و بهنام صبوحی کرد. او در سال 1381 تیتراژ سریال «دریایی‌ها» را ساخت و بعد از آن به صورت رسمی اولین آلبوم خود را در سال 1384 روانه بازار کرد. این آلبوم «دریایی‌ها» نام داشت و بسیار مورد توجه قرار گرفت. او در سال 1385 مجددا با صدا و سیما برای ساخت تیتراژ سریال بیراهه» همکاری داشت، که این اثر باعث شروع ساخت آلبوم بعدی شد. او در سال 1385 به صورت رسم آلبوم «مثلث» را منتشر کرد که در آن آهنگ هایی چون «بیراهه‌ها»، «یه روز سرد پاییزی»، «کوله‌بار»، «خط و نشون»، «آینه» و... وجود داشت

باید گفت که لهراسبی تا به الان کنسرت های زیادی داشته است که بیشتر آنها در شهر کیش برگزار شده اند. یکی از بزرگترین کنسرت های او در سال 1386 در مجموعه کاخ سعدآباد برگزار شد. او در سال 1388 نیز آلبومی با نام «١٤» را روانه بازار موسیقی کرد. بعد از آن او تیتراژ سریال هایی چون دلنوازان و فاصله‌ها را خواند که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و باعث شد که لهراسبی به شهرتی باور نکردنی دست پیدا کنداو در 18 اسفند 92 آلبومی را منتشر کرد که چند روز مانده به انتشار، از «سرمه‌ای» به «روبات» تغییر نام داشت. که قطعه «سفر» جزء شناخته شده ترین آهنگ این آلبوم لقب گرفت. قطعه «سفر» با آهنگ سازی شادمهر و تنظیم محمد ناهیدی از این آلبوم پخش شد. او همچنین خواننده سریال های خداحافظ بچه، شیدایی، همه چیز آنجاست، آرام می‌گیریم، مرز خوشبختی، عبور شیشه ای، سه پنج دو و پیله‌ های پرواز نیز است‌. باید گفت که همیشه آهنگ جدید علی لهراسبی جزء پرطرفدار ترین ها در سایت های دانلود آهنگ بوده است.

 

دانلود تمامی آهنگ های علی لهراسبی

همانطور که گفتیم قرار است یک سایت بسیار خوب برای دانلود تمامی آهنگ های علی لهراسبی معرفی کنیم. وب سایت سمفونی یکی از بهترین منابع برای دانلود آهنگ های جدید است و در آن شما شاهد آرشیو عظیمی از آهنگ ها و ویدیو ها هستید. طراحی این سایت به گونه ای است که کاربر می تواند به راحتی مطالب مورد نظرش را پیدا و به صورت رایگان دانلود کند. رابط کاربری بسیار خوب این وب سایت باعث می شود که شما احساس کنید در یک سایت فوق پیشرفته ی خارجی هستید. در کل باید گفت که سمفونی بهترین مرجع برای دانلود آهنگ است.

 


دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز عاشقترینم

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲ ب.ظ

Download New Music By Pedram Paliz Called Asheghtarinam


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128