mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ها جدید و خوب دنیا با کیفیت عالی بهمراه متن آهنگ

mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ها جدید و خوب دنیا با کیفیت عالی بهمراه متن آهنگ

دانلود آهنگ،دانلود آهنگ رپ،دانلود آهنگ حمید صفت،دانلود آهنگ ماکان بند،دانلود آهنگ جدید شادمهر،دانلود آهنگ ابی،دانلود آهنگ سیروان خسروی،دانلود آهنگ زانیار خسروی،دانلود آهنگ اشوان،دانلود آهنگ،دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ عاشقانه،دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ مهراب بنام روراست

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

Download Music Mehrab – Ro Rast


دانلود آهنگ مهراب بنام روراست

خورد کرد ♫ هر چی ازم داشت ♫ یادگاری..♫♬


میگفت ♫ رو شونه کی ♫ سر میذاری ..♫♬


وقتی من ♫ نیستم نمیدونم ♫ چی میشد ..♫♬


ولی علاقم ♫ بهش کم ♫ میشد پر میزد..♫♬


یه چیزی توی دلم ♫ دلم میخواست ♫ ترکش کنم..♫♬


ولی یه ♫ حسی بهم میگفت ♫ کجا برم..♫♬


بهم میگفت ♫ همه وجودت ♫ بند نفس..♫♬


هاشه بمون ♫ تحمل کن ♫ دیگه اخراشه..♫♬


واسه خیلیا ♫ عزیزی نبینم ♫ یه گوشه..♫♬


نشستی ♫ داری اشک ♫ میریزی..♫♬


بهت گفته ♫ بودم دیره گفتم ♫ یادته گفتم ..♫♬


یه جا ♫ میرسی ته قصه ♫ که دیره..♫♬


اخرش همه ♫ چی میشه ♫ ختم بخیر دل ..♫♬


دادن به غیر ♫ کجاش قشنگ ♫ بود ها..♫♬


بعد تو اشوبم ♫ رو موهام ♫ زمستونه..♫♬


مرور خاطرات ♫ ما نم نم ♫ بارونه..♫♬


دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی